Orang Kajang Memang Terbaik!

Tag archive

Zhuhai

Placeholder
Percutian

Sepetang Di Macau

par söker par i Kristianopel Pernahkah anda ke Macau ? Bagi orang cina atau bangsa lain mesti menjadi satu kemestian ke Macau jika ke negeri China. Mana tak nya kat sinilah mereka boleh berkasino dan berjudi mengumpul harta. Tak kurang juga ramai yang jadi papa kedana bila datang berjudi disini. Bak kata pepatah melayu “Bukan senang nak jadi senang, bukan… Baca Lagi

Placeholder
Diriku

Misi Ke Hong Kong Hampir 70% …

cach lam to cau nho Yahoo bestnya dapat pergi Hong Kong, .. tak sabar nak snap gambar banyak-banyak kat sana nanti.. aku ni memang gile tengok TVB Drama so memang aku nanti-nantikan kat sana boleh la jumpa aktor-aktor Hong Kong kalau boleh.. Ini lah pertama kali aku akan ke luar negara, sebab sebelum ni jalan-jalan Malaysia je dah satu Malaysia… Baca Lagi

Kembali Ke Atas