Pesta Malam Indonesia 3 @ Maju Junction (Sesi Bertemu Peminat)

Hari ni kat Maju Junction ada sesi bertemu peminat dengan artis-artis PMI3, aku tak dapat pergi sebab kerja jadi aku wakilkan rakan wartawan aku merangkap adik aku sendiri untuk membuat laporan. Hehehe dah macam watrawan berita kami ni, mana-mana je mesti ada hehehe dah nama pun peminat kipas tak mati kumpulan Indonesia hehehe..

Yang pasti esok adalah hari konsert dan aku akan pastikan banyak lagi gambar-gambar bakal dirakam.. huhu..

maju_junction_PMI3_0011

Turut hadir bertemu peminat kumpulan Andra & The BackBone… cayalah diorang ni.. memang gempak..

maju_junction_PMI3_0029

Adam Sheila On7 dengan gayanya tersendiri..

maju_junction_PMI3_0030

Duta So7, walaupun penat sebelum ni ada konser kat Jakarta tapi tetap dengan senyumannya khas untuk peminat.

maju_junction_PMI3_0031

Error So7,… thumbs up untuk UzairSheila (adik aku) dan Mohdzaid.com sebab publish gambar ni ekekeke…

maju_junction_PMI3_0032

Brian So7, uihhh kenapa muka tu..?… tak takut langsung kekekeke..

maju_junction_PMI3_0102

Oke kalau nak tengok lagi gambar-gambar mereka sila klik link dibawah… tapi jangan marah sebab semuanya gambar Sheila on 7,… sebab apa?.. sebab kami peminat setia kumpulan SO7 hehehe..

Gambar lanjut sila ke : www.mohdzaid.com/gallery