Orang Kajang Memang Terbaik!

Tag archive

Penyu

Placeholder
Macam-Macam

Chimelong International Circus – Guangzhou China

jak zwiekszyc pennisa Sekiranya anda ke Guangzhou China jangan lupa untuk singgah ke Chimelong International Circus yang terletak di daerah Penyu 30 minit dari bandar Guangzhou. Memang best sangat persembahan di circus ni sebab banyak aksi-aksi lawak dan ngeri boleh ditonton disini. Tak silap aku ada lebih dari 20 persembahan ahli circus serata dunia antaranya dari Amerika, Rusia,… Baca Lagi

Placeholder
Diriku

Misi Ke Hong Kong Hampir 70% …

homme cherche femme a Saint-Cloud Yahoo bestnya dapat pergi Hong Kong, .. tak sabar nak snap gambar banyak-banyak kat sana nanti.. aku ni memang gile tengok TVB Drama so memang aku nanti-nantikan kat sana boleh la jumpa aktor-aktor Hong Kong kalau boleh.. Ini lah pertama kali aku akan ke luar negara, sebab sebelum ni jalan-jalan Malaysia je dah satu Malaysia… Baca Lagi

Kembali Ke Atas