Aku Insan Biasa

Tag archive

penyakit

Placeholder
Kerja

Kerja Melampau

Sekadar Gambar Hiasan Sejak kebelakangan ni badan asik sakit memanjang. Buat tu sakit buat ni sakit.. sampai dalam seminggu aku kena 3-4 kali migraine sampai langsung tak boleh nak buat semua kerja. Baru-baru ni pinggang pulak buat hal sampai tak boleh nak berjalan. Memang risau sebenarnya penyakit aku ni. Tapi bila cek kat doktor barulah… Baca Lagi

Placeholder
Diriku

Sakitnya Ulser Mulut

  Rasanya dah dekat seminggu sakit lidah dan lelangit bengkak. Nak kata sakit akibat terminum air banjir tak juga. Sebab aku kena sakit ni dah dekat 2 minggu. Sampai hari ni aku rasa sakit aku ni menjadi-jadi la pulak. Tak boleh tahan punya pasal terus aku pergi klinik panel office aku untuk buat rawatan. Bila… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Hari AIDS Sedunia – 2010

AIDS membawa bencana, AIDS tak kenal mangsa. Ingat lagi tak iklan Kementerian Kesihatan Malaysia pada tahun 1992 ni. Tahun tu aku masih dalam darjah dia dan lagu ni memang selalu dimainkan di TV dan radio RTM tak silap aku dulu. Hari ni rasanya ramai tak anak muda yang tahu keburukan pasal AIDS ni?. Aku naik… Baca Lagi

Kembali Ke Atas