Aku Insan Biasa

Tag archive

muslim

Placeholder
Percutian

Shopping, Makan Dan Santai Di Hatyai

  Terus terang aku pergi Hatyai ni main redah je, duit dalam poket pun cuma bawa RM300 je untuk makan, shopping dan santai-santai. Nasib baiklah kadar pertukaran wang disini sama je nilainya. Cuba pergi New Zealand dulu gila aku dibuatnya bawak RM1k pun tak cukup. Rasanya kalau pergi bujang-bujang ke Hatay ni RM300 dah kira… Baca Lagi

Placeholder
Diriku

Misi Ke Hong Kong Hampir 70% …

Yahoo bestnya dapat pergi Hong Kong, .. tak sabar nak snap gambar banyak-banyak kat sana nanti.. aku ni memang gile tengok TVB Drama so memang aku nanti-nantikan kat sana boleh la jumpa aktor-aktor Hong Kong kalau boleh.. Ini lah pertama kali aku akan ke luar negara, sebab sebelum ni jalan-jalan Malaysia je dah satu Malaysia… Baca Lagi

Kembali Ke Atas