Tag Archives: Kerja

Kerja Melampau

Sekadar Gambar Hiasan Sejak kebelakangan ni badan asik sakit memanjang. Buat tu sakit buat ni sakit.. sampai dalam seminggu aku kena 3-4 kali migraine sampai langsung tak boleh nak buat semua kerja. Baru-baru ni pinggang pulak buat hal sampai tak … Continue reading

Posted in Kerja | Tagged , , , , , , , | Add A Comment

Are You Moist Enough?

Adakah kulit korang cukup bagus?.. cukup lembut?.. cukup segalanya?.. haha ye la tuh tahu tak kulit korang tu banyak terdedah dengan segala jenis kuman?.. ya memang benar pun tipulah kalau korang cakap kulit korang dah cukup bagus. Hehe apa yang … Continue reading

Posted in Blog | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Add A Comment

Oh Bontot Panas!

Kali ni aku menulis bukan pasal kipas dinding ataupun KICAP cap kipas tapi cerita pasal kipas bontot orang, mungkin dah menjadi trend masa kini orang lebih suka kipas bontot orang dari kipas sate sendiri. Kipas bontot yang aku maksudkan adalah golongan orang yang … Continue reading

Posted in Diriku | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , | Add A Comment

Pengajaran Mengajar Kita Erti Kehidupan!

Setiap insan di muka bumi Allah ini ada  melakukan kesalahan, setiap orang ada melakukan dosa tak kira dosa tu kecil atau pun besar, kita hanya merancang tapi tuhan yang menentukan… dosa pahala tu kerja tuhan.. kita hanya mampu berdoa supaya kita menjadi yang … Continue reading

Posted in Diriku | Tagged , , , , , , , | Add A Comment