Orang Kajang Memang Terbaik!

Tag archive

kerajaan

Placeholder
Uncategorized

Teks Ucapan Perdana Menteri Budget 2013

tratamento peniano Rasanya semua rakyat Malaysia berpuas hati lepas mendengar pembentangan Budget 2013 oleh Perdana Menteri YAB Dato’ Sri Mohd Najib Tun Haji Abdul Rasak siang tadi. Ternyata pembentangan kali ini mendapat respon positif dikalangan Masyarakat lebih-lebih lagi bagi mereka yang berpendapatan sederhana. Aku sebagai Rakyat Malaysia amat berbangga dengan Kerajaan Malaysia kerana faham hati budi rakyat.… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Senarai Harga Rokok Terkini (Naik RM0.70)

zvacsenie prs bez plastiky Berikut adalah senarai harga rokok terkini yang akan naik pada 4-Oktober-2010. Ini adalah sejarah paling tinggi kenaikkan harga rokok di Malaysia. Agak-agaknya dengan kenaikkan harga rokok ni dapat beri kesedaran tak kepada kaki-kaki perokok di luar sana?.. aku rasa tak mungkin kot naikkan lah sampai RM20 ringgit sekali pun mereka tetap akan beli rokok juga..… Baca Lagi

Placeholder
Percutian

Sepetang Di Macau

dieta na wiekszy biust Pernahkah anda ke Macau ? Bagi orang cina atau bangsa lain mesti menjadi satu kemestian ke Macau jika ke negeri China. Mana tak nya kat sinilah mereka boleh berkasino dan berjudi mengumpul harta. Tak kurang juga ramai yang jadi papa kedana bila datang berjudi disini. Bak kata pepatah melayu “Bukan senang nak jadi senang, bukan… Baca Lagi

Kembali Ke Atas