Aku Insan Biasa

Tag archive

jodoh

Placeholder
Diriku

Belum Ada Jodoh Atau Tak Ada Rezeki Lagi

Bila umur dah nak masuk usia pakcik ni baru la terfikir nak kawin. Masa zaman remaja dulu tak pula rasa macam ni kan. Itulah orang cakap masih belum ada jodoh dan masih belum ada rezeki untuk berkahwin. Bukan senang tau nak bina rumah tangga ni. Selalu tengok orang lain expecially kawan yang dah ada keluarga… Baca Lagi

Kembali Ke Atas