Aku Insan Biasa

Tag archive

Gong Xi Fa Cai

Placeholder
Macam-Macam

Selamat Menyambut Tahun Baru Cina

Xin Nian Kuai Le… Selamat menyambut Tahun Baru Cina kepada seluruh masyarakat Tionghua terutamanya semua kawan-kawan blogger berbangsa cina yang menyambut dan meraikan perayaan ini pada tahun 2012. 1 Malaysia bermakna semua bangsa bersatu dan memeriahkan lagi perayaan pada tahun Naga ini. Meriah tak doodle Tahun Baru Cina yang aku buat kat atas tu haha..… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Selamat Tahun Baru Cina 2011

Selamat tahun baru cina, Gong Xi Fat Choi.. kepada semua kawan-kawan aku yang berbangsa cina dan semua rakyat Malaysia yang merayakannya. Seronok tengok diorang berayakan.. nama pun satu Malaysia jadi gunakanlah saat dan masa ni untuk beriadah bersama keluarga dan keluar beraya ke rumah kawan-kawan berbangsa cina. Aku macam biasalah tiap-tiap tahun raya cina adalah… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Kakitangan Awam Dapat RM500 Duit Raya, Aku Dapat RM509.13 Duit Nuffnang!

Tahniah kepada semua kakitangan awam dan pesara-perasa kerajaan (Mak jangan lupa belanje) sebab dapat duit raya tahun ni dari Kerajaan Malaysia. Wahhh RM500 tu bukan sikit-sikit tau, baiknya hati PM kita… ini barulah dikatakan 1Malaysia.. Peliklah aku ada juga orang yang tak bersyukur dapat duit terpijak macam ni kan.. ada lah telinga aku dengar diorang… Baca Lagi

Kembali Ke Atas