Aku Insan Biasa

Tag archive

doa

Placeholder
Diriku

Dah Sebelas Tahun Dia Pergi Tinggalkan Kami Sekeluarga!

  Semalam 11 Januari merupakan hari jadi Siti Nurhaliza yang ke 32 tahun.. wahhh seronok dia dan suami Datuk Khalid sambut hari lahir jadi kat Dubai. Teringat 11 tahun yang lepas masa tu Siti Nurhaliza baru berumur 21 tahun dan aku pulak masa tu baru berumur 17 tahun. Bayangkan masa ni aku tengah belajar bersungguh-sungguh… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Selamat Berpuasa Dari Mohdzaid.com

Salam semua kawan-kawan, huhu kawan-kawan setan semua akan masuk penjara malam kang ye lah bulan puasa mana ada hantu. Jadi masa inilah kita bebas buat amal ibadat dengan ikhlas tanpa gangguan. Harap-harap tahun ni kita tingkatkan lagi amal ibadat dan buatlah amal kebaikan dengan banyak sebab bulan puasa inilah kita nak cari keberkatan dari Allah. … Baca Lagi

Kembali Ke Atas