Orang Kajang Memang Terbaik!

Tag archive

buffered earning

Placeholder
Iklan

RM 7,638.89 – Terima Kasih Nuffnang Malaysia

dick Vergrößerer   Ingat lagi tak entry Nuffnang Buffered Earnings – RM7000 Lagi Bulan Ini haha tu entry lama tuh. Lepas pada aku tulis cerita MIMPI yang aku dapat buffered earning ni adalah 2-3 orang blogger yang tak puas hati. Habis aku dimaki hamun dalam blog diorang. Tapi tu tak patahkan semangat aku sebab aku tak menipu… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Nuffnang Buffered Earnings – RM7000 Lagi Bulan Ini

sekrecione kafe Wahhh ni nak bagi tahu.. gempak kan aku dapat buffered earning Nuffnang sebanyak RM7000.00 semalam, haaaa ada sesiapa jealous-melous?.. mesti ramai yang cemburu-burukan.. alahai kengkawan janganlah cemburu tak tentu pasal dengan aku, rezeki masing-masing, hari ni hari aku esok hari korang pulak, bak kata orang cemburu tu tandanya sayang tul tak?.. oklah sebenarnya aku saja… Baca Lagi

Kembali Ke Atas