Aku Insan Biasa

Tag archive

bonus

Placeholder
Uncategorized

Teks Ucapan Perdana Menteri Budget 2013

Rasanya semua rakyat Malaysia berpuas hati lepas mendengar pembentangan Budget 2013 oleh Perdana Menteri YAB Dato’ Sri Mohd Najib Tun Haji Abdul Rasak siang tadi. Ternyata pembentangan kali ini mendapat respon positif dikalangan Masyarakat lebih-lebih lagi bagi mereka yang berpendapatan sederhana. Aku sebagai Rakyat Malaysia amat berbangga dengan Kerajaan Malaysia kerana faham hati budi rakyat.… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Terima Kasih Perdana Menteri

Terima kasih Perdana Menteri kita Datuk Seri Najib Razak sebab bagi cuti hari ini 31 Disember 2010 sebagai cuti umum semperna kejayaan sulung pasukan bola sepak kebangsaan pada kejohanan Piala AFF Suzuki 2010. Memang aku dah agak dah PM kita mesti bagi satu hari sebagai cuti umum khas untuk rakyat Malaysia bercuti dan beriadah bersama… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Kakitangan Awam Dapat RM500 Duit Raya, Aku Dapat RM509.13 Duit Nuffnang!

Tahniah kepada semua kakitangan awam dan pesara-perasa kerajaan (Mak jangan lupa belanje) sebab dapat duit raya tahun ni dari Kerajaan Malaysia. Wahhh RM500 tu bukan sikit-sikit tau, baiknya hati PM kita… ini barulah dikatakan 1Malaysia.. Peliklah aku ada juga orang yang tak bersyukur dapat duit terpijak macam ni kan.. ada lah telinga aku dengar diorang… Baca Lagi

Placeholder
Diriku

CNY, Bonus & Increment

Yihaaaaa! bestnya dapat bonus dan sedikit increment walaupun dalam keadaan ekonomi tak menentu sekarang ni, nak kata dapat banyak tu tak la tapi aku bersyukur dan anggap itu sebagai rezeki dari Allah. Banyak betul perancangan aku untuk abiskan duit bonus ni salah satunya nak gi Bali (Indonesia) tapi tak tau lagi bila sebab adik aku… Baca Lagi

Kembali Ke Atas