Orang Kajang Memang Terbaik!

Tag archive

bernama

Placeholder
Uncategorized

Momok – Jangan Panggil Aku

como aumentar o piru Tahniah kepada pengarah M.Jamil kerana berjaya menghasilkan filem seram bertajuk ‘Momok – Jangan Panggil Aku’ yang akan ditayangkan dipawagam berhampiran anda pada 5 May 2011 nanti. Menurut M.Jamil, cerita ini tiada kena mengena langsung dari filem ‘Momok The Movie’ dulu dan ini adalah hasil terbaharu keluaran beliau. Aku baru je tonton tayangan media cerita ‘Momok… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Kakitangan Awam Dapat RM500 Duit Raya, Aku Dapat RM509.13 Duit Nuffnang!

homme cherche homme en Belgique Tahniah kepada semua kakitangan awam dan pesara-perasa kerajaan (Mak jangan lupa belanje) sebab dapat duit raya tahun ni dari Kerajaan Malaysia. Wahhh RM500 tu bukan sikit-sikit tau, baiknya hati PM kita… ini barulah dikatakan 1Malaysia.. Peliklah aku ada juga orang yang tak bersyukur dapat duit terpijak macam ni kan.. ada lah telinga aku dengar diorang… Baca Lagi

Kembali Ke Atas