Orang Kajang Memang Terbaik!

Tag archive

berbuka puasa

Macam-Macam

Buffet Ramadhan 2013 – PARKROYAL Kuala Lumpur

coppia cerca donna Torino Ramadhan 2013 kembali lagi tidak lama lagi, pastinya ramai diantara pembaca yang akan tercari-cari tempat berbuka untuk memeriahkan lagi bulan puasa yang menjelma. Bagi yang berdekatan dengan Kotaraya Kuala Lumpur dan ingin ubah selera apa kata mencuba Buffet Ramadhan di PARKROYAL Kuala Lumpur. Bertemakan “Hawker Temptations Ramadhan Feast” yang pastinya akan menambat hati tetamu yang… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Selebriti Popular Di Majlis Berbuka Puasa

tecnicas de alongamento peniano Bila tiba bulan puasa ramai pihak yang tampil untuk memberikan sumbangan kepada anak-anak yatim. Baguslah kepada mereka yang sudi buat majlis berbuka puasa untuk meraikan anak-anak yang kurang bernasib baik ni. Semalam bertempat di One World Hotel aku dijemput bersama-sama Selebriti Popular untuk memeriahkan lagi Majlis Berbuka Puasa Bersama Anak Yatim Anak-anak yatim pun gembira… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Senarai Kawasan Bazaar Ramadan 2011

silmäluomien leikkaus   Salam 1 Malaysia semua, hari ini merupakan hari pertama semua umat Islam berpuasa, amacam? ok tak puasa tahun ni? macam biasa lah kan kalau bulan puasa mesti ramai yang tercari-cari juadah nak berbuka puasa nanti betul tak?. Ok kepada mereka yang tak sempat nak masak korang boleh singgah ke bazzar ramadan yang disenaraikan dibawah.… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Nuffnang DiGi Angels Berbuka Puasa @ The Apartment KLCC

Petama sekali aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada pihak DiGi dan Nuffnang kerana sudi jemput aku untuk memeriahkan lagi majlis berbuka puasa bersama DiGi Angels di The Apartment KLCC petang tadi. Walaupun aku tengah bekerja petang tadi, sempat gak aku luangkan sedikit masa bertemu dan beramah mesra dengan kawan-kawan dan warga kerja DiGi dan… Baca Lagi

Kembali Ke Atas