Tag Archives: bazar ramadan

Harga Juadah Bazar Ramadan Mahal

Tiap-tiap tahun boleh dikatakan harga juadah di bazar Ramadan meningkat mendadak di sekitar Kuala Lumpur dan Lembah Klang. Kenapa ye peniaga bazar suka sangat naikkan harga makanan?.. nak naik haji cepatlah tuh.. Memang tak dinafikan harga barangan sekarang ni agak … Continue reading

Posted in Macam-Macam | Tagged , , , , , , , , , , | 10 Comments

Nak testing jap. sila abaikan twit ini. http://t.co/RAj3Qaeo

Nak testing jap. #param2012 sila abaikan twit ini. http://t.co/RAj3Qaeo – Gambar-gambar terkini Pasar Ramadhan via http://twitter.com/mohdzaid – http://twitter.com/mohdzaid/status/226310952969195520 – Untuk dapatkan senarai Pasar Ramadan sekitar Lembah Klang sila klik http://www.mohdzaid.com/2011/08/01/senarai-kawasan-bazaar-ramadan-2011.html

Posted in OMG | Tagged , , , , , , , , , , , | 2 Comments

Saya Mengalami Cirit Birit Selepas Makan Juadah Berbuka Puasa

Semalam kecoh satu Malaysia tentang kematian seorang pelajar perempuan selepas 12 jam memakan juadah yang dibeli keluarganya di Bazar Ramadan. Keluarga mangsa pun turut mengalami simptom yang sama. Ahhhh risau pulak aku dengan berita yang menggemparkan ni. Kebetulan pula hari … Continue reading

Posted in Diriku | Tagged , , , , , , , , | Comments Off

Senarai Kawasan Bazaar Ramadan 2011

  Salam 1 Malaysia semua, hari ini merupakan hari pertama semua umat Islam berpuasa, amacam? ok tak puasa tahun ni? macam biasa lah kan kalau bulan puasa mesti ramai yang tercari-cari juadah nak berbuka puasa nanti betul tak?. Ok kepada … Continue reading

Posted in Macam-Macam | Tagged , , , , , , , | 18 Comments