Aku Insan Biasa

Tag archive

bau

Tips

Tips Elak Bau Busuk

Tengah hari tadi aku pergi servis kereta kat Proton sebab kereta aku dah nazak giler. Dalam duk menunggu tu tangki pundi ni asik nak terkencing je. Jadi aku pun pinjam lah tandas diorang. Tengok dalam tandas ada satu balang arang. Of koss la aku pelik apasal pi letak arang dalam tandas. So atas rasa ingin… Baca Lagi

Placeholder
Uncategorized

Blogger Mulut Busuk

Serius aku dah lali dengan perangai seorang blogger ni yang sangatlah busuk mulut. Maksud mulut busuk kat sini bukan sebab mulut dia berbau tapi mulut dia tahap celupar dan suka mengaibkan orang. Siapa yang tak kenal dengan blogger mulut busuk tu. Luaran nampak je cantik, manis, bertudung, anggun, muslimah tapi hati manusia ni dah berbangkai… Baca Lagi

Kembali Ke Atas