Tag Archives: Aidilfitri

Awalnya Pasang Lagu Raya

Hari ni dapat berita mengejut dari adik aku yang ayah rakannya baru pergi menemui penciptanya yang maha Esa. Al-fatihah Perjalanan dari Kuala Lumpur ke Pontian Johor mengambil masa lebih kurang 3jam perjalanan. Tu pun banyak berhenti-henti di hentian lebuhraya. Maklumlah … Continue reading

Posted in OMG | Tagged , , , , | Add A Comment

Mari Beramal Bersama Colgate

Salam Ramadhan Al-Mubarak kepada semua muslimin dan muslimat sekalian. Apa khabar kita semua hari ni pastinya Ramadhan kali ini membawa seribu satu erti kemanisan dalam hidup setiap insan. Dalam bulan yang penuh barakah inilah kita sama-sama menambah ilmu dan meningkatkan … Continue reading

Posted in Sponsored Post | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 Comments

Raya.. Raya.. Duit Raya Lagi..

Tahun ni rasa sekejap je berpuasa kan.. Pejam celik dah beraya dah.., yelah kan makin besar panjang ni otak pun dah pandai berfikir. Tiap-tiap tahun sejak aku bekerja kat 7-Eleven ni aku mesti akan bekerja pada musim perayaan. Bukan tak … Continue reading

Posted in Diriku | Tagged , , , , , | 4 Comments

Selamat Hari Raya & Selamat Hari Merdeka

Dikesempatan ni aku nak ucapkan selamat menyambut Hari Raya & selamat Hari KeMerdekaan yang ke 54 tahun. 1Malaysia Transformasi Berjaya, Rakyat Sejahtera. Kepada yang balik kampung tu berhati-hati dijalan raya ye, pandu cermat jiwa selamat. Kalau aku ada salah dan … Continue reading

Posted in Blog | Tagged , , , , , , | 1 Comment