Aku Insan Biasa

Tag archive

Aidilfitri

Placeholder
OMG

Awalnya Pasang Lagu Raya

Hari ni dapat berita mengejut dari adik aku yang ayah rakannya baru pergi menemui penciptanya yang maha Esa. Al-fatihah Perjalanan dari Kuala Lumpur ke Pontian Johor mengambil masa lebih kurang 3jam perjalanan. Tu pun banyak berhenti-henti di hentian lebuhraya. Maklumlah bulan puasa tenaga tak berapa stabil tambah pula dengan tak cukup tidur dan mengantok. Dalam… Baca Lagi

Placeholder
Sponsored Post

Mari Beramal Bersama Colgate

Salam Ramadhan Al-Mubarak kepada semua muslimin dan muslimat sekalian. Apa khabar kita semua hari ni pastinya Ramadhan kali ini membawa seribu satu erti kemanisan dalam hidup setiap insan. Dalam bulan yang penuh barakah inilah kita sama-sama menambah ilmu dan meningkatkan lagi kebajikan kepada yang memerlukan Tatkala kita gembira dalam meraikan suasana ramadhan dan Aidilfitri yang… Baca Lagi

Diriku

Raya.. Raya.. Duit Raya Lagi..

Tahun ni rasa sekejap je berpuasa kan.. Pejam celik dah beraya dah.., yelah kan makin besar panjang ni otak pun dah pandai berfikir. Tiap-tiap tahun sejak aku bekerja kat 7-Eleven ni aku mesti akan bekerja pada musim perayaan. Bukan tak ada niat nak beraya tapi kalau aku ambik cuti pun rugi je sebab kampung aku… Baca Lagi

Placeholder
Blog

Selamat Hari Raya & Selamat Hari Merdeka

Dikesempatan ni aku nak ucapkan selamat menyambut Hari Raya & selamat Hari KeMerdekaan yang ke 54 tahun. 1Malaysia Transformasi Berjaya, Rakyat Sejahtera. Kepada yang balik kampung tu berhati-hati dijalan raya ye, pandu cermat jiwa selamat. Kalau aku ada salah dan silap dalam pergaulan semasa event or apa-apa yang menyinggung hati dan perasaan korang aku nak… Baca Lagi

Placeholder
Diriku

Selamat Hari Raya – Kad Raya Online Mohdzaid.com

Hari raya bakal menjelma tak lama je lagi.. jadi aku nak ucapkan selamat hari raya kepada kengkawan blog semua yang sentiasa beri sokongan kepada blog mohdzaid.com ni.. disini zaid tujukan kad ucapan hari raya khas untuk anda semua.. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin kalau ada terkasar bahasa, tersilap tutur kata bila kita berjumpa,… Baca Lagi

Placeholder
Macam-Macam

Kakitangan Awam Dapat RM500 Duit Raya, Aku Dapat RM509.13 Duit Nuffnang!

Tahniah kepada semua kakitangan awam dan pesara-perasa kerajaan (Mak jangan lupa belanje) sebab dapat duit raya tahun ni dari Kerajaan Malaysia. Wahhh RM500 tu bukan sikit-sikit tau, baiknya hati PM kita… ini barulah dikatakan 1Malaysia.. Peliklah aku ada juga orang yang tak bersyukur dapat duit terpijak macam ni kan.. ada lah telinga aku dengar diorang… Baca Lagi

Kembali Ke Atas