SHARE

20120813-183616.jpg

Alhamdulillah rezeki anak anak. Haha ye la rezeki anak tekak ni la. Petang tadi pegi Astro sebab nak ambik hadiah yang aku menang masa contest Horlicks hari tu. Tak sangka pulak aku hanya buat ucapan biasa je tapi dah nama rezeki dari ucapan biasa tu menang gak hamper bernilai RM300 dan duit cash RM100.

Boleh la aku beli baju raya lepas ni. Dan kalau yang nak beraya ke rumah aku nanti aku sajikan minuman khasiat Horlicks kat korang sebab dapat berpeket-peket dalam hamper tuh.