SHARE

Tersentuh pulak hati ni tengok ikan buntal (Puffer Fish) ni diselamatkan oleh seorang penyelam dari cangkuk mata kail. Mungkin mata kail ni datang masa orang yang memancing kat laut dalam. Mungkin juga tali pancing terputus dan menyebabkan ikan buntal tu mengalami kesakitan. Macam tak percayakan? seekor ikan buntal yang speciesnya ada racun tapi bila minta bantuan kat manusia, ikan ni tak lepaskan racunnya. Sungguh ajaib ciptaan Allah ni.

Kat mana kejadian ni aku tak berapa pasti pula. Kalau korang nak tengok video nya sila klik kat sini.. : http://www.youtube.com/watch?v=IYJBm-AcpHk